Παρασκευή, 12 Ιουνίου 2015

Άρθρο από άνθρωπο της ιδιωτικής τηλεόρασης που ασχολείται με κώλους στη Μύκονο με τίτλο "Πόση κοτσάνα ν΄αντέξω ρε Χαρίτο. Σου κάνει αυτός για τον Γρηγόρη Αρναούτογλου;"

"Συνεχίζονται οι κοτσάνες στην ΕΡΤ. Και μιλάμε τώρα για ηχηρές κοτσάνες. Αφήνω στην άκρη τα σαρδάμ, τις ανάσες που περνάνε μεσα από τα μικρόφωνα, τις ορθοφωνίες που έχουν πάει περίπατο, τα δόντια που έχουν να πλυθούν ή ακόμη και να καθαριστούν μήνες.

Αλλά να μην ξέρεις ρε Πάνο… ρε Χαρίτο ούτε τα βασικά; Ότι ο παρουσιαστής του καιρού δεν είναι ο Γρηγόρης Αρναούτογλου αλλά ο Σάκης και είναι αδερφός του;

Και να πεις ότι μοιάζουν να πω δε γαμιέται, έκανες λάθος. Αλλά ο τυπάρας ο Σάκης είναι ο Κολίνα του καιρού χρόνια τώρα. Ο κεντρικός παρουσιάστης του δελτίου ειδήσεων που εγώ πληρώνω όπως κι εσείς μέσα από τη ΔΕΗ, ολοκλήρωσε το δελτίο ειδήσεων του κρατικού φορέα και στο outro του, την πρόζα τέλους, έδωσε πάσα στον Γρηγόρη Αρναούτογλου για τον καιρό. Ρε μπας και ξέρει τίποτε για την επόμενη σεζόν και το πέρασε μαγκιόρικα από τον αέρα ο Πανούλης ;

Εντάξει. Με έχετε κερδίσει. Από χθες είμαι φανατικός της κωμωδίας σας…


Άποψη από εμένα : Και εγώ έχω να δηλώσω ότι από χθες είμαι εχθρός της βλακείας που σας δέρνει στο μυαλό σας σχετικά με το άνοιγμα της ΕΡΤ και τους εργαζόμενους του. Και που ξέρει κύριε, τον αδελφό του Αρναούτογλου, ότι τον λένε Σάκη, ο Πάνος Χαρίτος ? Μόνο τον Γρηγόρη μάθαμε από την ιδιωτική τηλεόραση της παχιάς αγελάδας του 2000. Τον αδελφό του τον μάθαμε μόνο από την ΕΡΤ-3 (όσοι έβλεπαν). Δεν ξέρεις από ΕΡΤ και τη σοβαρότητα της από τα χαζοχαρούμενα ιδιωτικά μέσα μαζικής επικοινωνίας και γι' αυτό μιλάς εσύ και οι υπόλοιποι της ιλουστρασιόν σχολής της βλακείας που σας δέρνει...

Ευθύμησα και σήμερα με τις βλακείες που γράφουν κατά της ΕΡΤ κάποιοι που ασχολούνται με κώλους και Μύκονο...

ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ... Πολύ αστείο...

Γι' αυτό από χθες, μόνο ΕΡΤ και κάποιους ερασιτέχνες στο ραδιόφωνο και στη τηλεόραση μόνο ΕΡΤ και κάποιον πειρατή (αν υπάρχει) στη γειτονιά σας...

Εντάξει. Με έχει κερδίσει η ΕΡΤ. Από χθες είμαι φανατικός της σοβαρότητάς της (αν έχουν κάποιοι εργαζόμενοι μέσα στην ΕΡΤ) ...

Σας ευχαριστώ για την κατανόηση...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου