Τρίτη, 9 Ιουνίου 2015

Στις 11 Ιουνίου η ΕΡΤ στις 6 το πρωί και blog για μικρά παιδιά...

Μετά από δύο χρόνια απουσίας από το κλείσιμο της ΕΡΤ, τώρα ξανανοίγει και επίσημα με σποτάκια στα ραδιοφωνικά προγράμματα της Δημόσιας Ραδιοφωνίας που λένε ότι ανοίγει στις 11 Ιουνίου, στις 6 το πρωί. Επίσης δεν γνωρίζουμε τι θα απογίνει με τις συχνότητες 106.5 και 106.7 που ανήκαν στους εργαζομένους που δεν ήθελαν να εργαστούν στην ΕΡΤ. Για να δούμε, θα πετύχει το μεγάλο πείραμα της κυβέρνησης για να ανοίξει πάλι η ΕΡΤ ?


Για να δούμε τώρα, εκφραστές της άποψης του Γιώργου Κουρή, τι θα πείτε για το άνοιγμα της νέας ΕΡΤ ?

Νομίζω ότι θα πείτε εδώ δεν έχουμε λεφτά, η ΕΡΤ θα μας νοιάξει ? Εντάξει τώρα, τόσοι εργαζόμενοι έχασαν τις δουλειές τους και την θέση τους την 11η Ιουνίου, και εσείς θα πείτε, ωχ αδερφέ...

Και επίσης αυτοί της απόψης "ότι οι Γερμανοί, οι ξένοι κλπ" διαβάζουν και "Ελεύθερη Ώρα" και συνομοσιολογίες στα εξώφυλλα για τον Γέροντα Παΐσιο που έχει άποψη για όλα...
 Βρε άντε από εδώ, δεν έχω άλλη έμπνευση. έχω στερέψει... και ποιός είμαι ? Κανένας "Κόκα Φόλα" (ξέρω 'γω πως τον λένε...)
Να και ένα θέμα ποιότητας για μικρά παιδιά από την "Κόκα Φόλα" :

"Ένας μεγάλος εραστής αποφασίζει να πάει να εξομολογηθεί.
- Λέγε, τέκνο μου και ο Θεός θα συγχωρήσει τις αμαρτίες σου όλες.
- Να παπά μου έκανα έρωτα με όλες τις χήρες του χωριού.

- Με όλες; ρωτάει ο παπάς. Αμαρτία τέκνο μου. Μεγάλη αμαρτία.
- Έχω πάρει και κάποιες πιτσιρίκες, ζόρικες γκομενίτσες, αλλά μόνο από πίσω, παπά μου, α… με τρέλαναν στο στοματικό. Από μπροστά παπά μου δεν τις πήρα όλες γιατί φοβόταν μη τις γκαστρώσω.
- Τι λες μωρέ αφορεσμένε. Εσένα δε σε σώζουν ούτε 1000 προσευχές.
- Α, εκεί που είχε μεγάλη φάση ήταν με τις γάτες…
- Τι; Πήγες και με γάτα;
- Μόνο μια φορά, παπά μου, πολλές…
- Και πως τα κατάφερες βρε αφορεσμένε;
- Να παπά μου. Απλά πράγματα. Το χαϊδεύεις στην αρχή κι αφού ηρεμήσει το ζώο, έχεις δίπλα την μπότα και το βάζεις με το κεφάλι και τα πόδια προς τα μέσα, δένεις τα κορδόνια και κάνεις τη δουλειά σου άνετα…
- Αγριεμένος ο παπάς φωνάζει το νεωκόρο που ήταν παραπέρα και άκουγε κρυφά …
Έλα ρε άχρηστε εδώ να μάθεις πως γ….ει ο κόσμος και μας έχουν ξεσκίσει οι γάτες τα αρχ…δια !!!!! "

Πο πο γέλασαν μέχρι και οι ρώγες μου... Χα χα χα... Αμά είναι έτσι τότε, να κάνουμε και εμείς ένα blog με αναμετάδοσεις αναμεταδόσεων και ανέκδοτα για τον πούτσο μου...

Εντάξει και άλλο ένα για τον πούτσο μου που δεν έχω την γαμημένη έμπνευση να γράψω κάτι δικό μου εδώ πέρα, από τα σάιτ που είναι σχεδιασμένα γραφικά και σε αναρτήσεις για μικρά παιδιά κάτω των 6 χρονών...

"O 48χρονος Brian Robinson είναι γνωστός ως o «Romeo» του μετρό. Από το 1999 έως και σήμερα ορκίζεται πως έχει καταφέρει να βγει ραντεβού με πάνω από 500 γυναίκες τις οποίες
φλέρταρε αποκλειστικά στο μετρό της Νέας Υόρκης. Αν και οι γυναίκες που έχουν… ενοχληθεί από την τακτική του είναι μάλλον πολύ περισσότερες, ο Brian όχι μόνο συνεχίζει, αλλά θέλει να χρίσει και διαδόχους γράφοντας ένα βιβλίο με τις συμβουλές και τις εμπειρίες του προς επίδοξους κυνηγούς.

Σύμφωνα με τα λεγόμενα του ο δρόμος ανοίγει πάντα όταν ζητήσει οδηγίες από το υποψήφιο θύμα. Συνήθως παριστάνει τον χαμένο ή μπερδεμένο επιβάτη και μόλις εντοπίσει τη γυναίκα που τον ενδιαφέρει ζητά κάποια πληροφορία. Με το που εκείνη απαντήσει, αμέσως ακολουθεί κάποιο κολακευτικό σχόλιο για την προφορά της. Το 90% των γυναικών στη Νέα Υόρκη είναι από κάπου αλλού και αυτός είναι ένας εύκολος τρόπος να ανοίξει η κουβέντα.» λέει ο Brian o oποίος συνήθως συνεχίζει αναφέροντας πως ανέκαθεν ήθελε να επισκεφτεί αυτό το μέρος… Magnify Image Αν και όπως εξομολογείται έχει δεχτεί μέχρι και επίθεση με σπρέι πιπεριού, η μέθοδός του έχει μεγάλο ποσοστό επιτυχίας και αποκαλύπτει 6 συμβουλές από το εγχειρίδιο για φλερτ στο μετρό:

Mην το δοκιμάσετε ποτέ σε ώρα αιχμής και όταν έχει πολύ κόσμο στο βαγόνι.

Να έχετε πάντα σε ετοιμότητα την κάρτα σας ή ένα εισιτήριο σε περίπτωση που εντοπίσετε μια ωραία γυναίκα να ψάχνει την τσάντα της μπροστά από τα εκδοτήρια.

Να φοράτε πάντα σακάκι και να κρατάτε χαρτοφύλακα. Προσθέτει κύρος και οι γυναίκες αισθάνονται πιο ασφαλείς.

Ρωτήστε την από που είναι. Αν είναι από τη Νέα Υόρκη ή κάποια κοντινή πόλη πείτε της πως θα παίρνατε όρκο πως είναι Γαλλίδα.

Μην αρχίσετε να φλυαρείτε. Περιορίστε την κουβέντα ώστε να μην κρατήσει πάνω από λίγα λεπτά. Μόλις περάσει ο χρόνος ζητήστε της να σας δώσει τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή κάποια κάρτα γιατί θα πρέπει να κατεβείτε στην επόμενη στάση.Κατεβείτε ακόμη και αν δεν είναι αυτή που σας βολεύει.

Μην επικοινωνήσετε πριν περάσουν τουλάχιστον 60 ώρες. Οι περισσότεροι επικοινωνούν αμέσως και δεν αφήνουν τις γυναίκες να περιμένουν λίγο."

Άλλο ένα από την "Κόκα Φόλα", για μικρά παιδιά και αυτό...

Πάμε και σ' ένα άλλο που βρήκα με αναμεταδόσεις αναμεταδόσεων. Πως το λένε, "Τα πάντα όλα" ??? 

Για να δούμε και μια αναμετάδοση αναμετάδοσεων για κάποια σειρά που παίζει στη τηλεόραση που αποχαυνώνονται οι νοικοκυρές...

"Μάθετε όλες τις εξελίξεις

Ο Μιχάλης δίνει αναβολικά στη Λία για να ξαναβρεί τη φόρμα της. Ο Χρήστος ανακοινώνει στη Μυρτώ πως ζήτησε διαζύγιο. Ο Πρίγκιπας συνειδητοποιεί πως το χαρτί του Μάριου κάηκε και ο Ασίμ τού προτείνει ένα εναλλακτικό σχέδιο για να καλυφθεί. Ο Χρηστίδης συνειδητοποιεί πως ο καυγάς που ακούστηκε τη μέρα του φόνου ήταν ηχογραφημένος. Η Μυρτώ φοβάται για την ξαφνική απόφαση του Χρήστου να χωρίσει, αλλά παράλληλα χαίρεται. Η δημοσίευση του Παύλου για την εμπλοκή του χειρόγραφου στη δολοφονία της Ανθής, την βάζει σε σκέψεις. Η 'Ελλη, από την άλλη, απολαμβάνει τον πανικό της Βάλιας, η οποία της πλασάρει το παραμύθι ότι ο Νικηφόρος την ερωτεύτηκε, εκείνη του αρνήθηκε και θολωμένος από ζήλεια σκότωσε τον Μενέλαο. Η 'Ελλη την καθησυχάζει πως θα την βοηθήσει. Ο Ασίμ προτείνει στον Πρίγκιπα να φτάσει κοντά στη σύλληψη. Μόνο έτσι θα πείσει τον Χρηστίδη ότι ο Μάριος είναι καθαρός. Ο Χρηστίδης εξηγεί στον Χρήστο πως ο καυγάς που ακούστηκε είχε γίνει στο καμαρίνι της Βάλιας. Πρέπει να 'ταν ηχογραφημένος. Παράλληλα, του αποκαλύπτει πως ο Πρίγκιπας είναι ο συνεργάτης της Βάλιας, αυτός του έστησε την παγίδα. Η Ερμιόνη γυρίζει σπίτι από την αγορά, αλλά δεν βρίσκει την Κλαίρη και το μωρό. Ο Γιώργος απειλεί τον Θησέα πως θα παρακολουθεί κάθε του κίνηση προκειμένου να προστατεύσει τη Λία. Ο Χρήστος συνειδητοποιεί πως ο Ασίμ έγινε μπράβος του Ανδρέου, πάει στην έπαυλη και ζητάει εξηγήσεις. Ο Ασίμ τον διώχνει. Η Ερμιόνη ειδοποιεί τον Χρήστο πως η Κλαίρη πήρε το παιδί κι εξαφανίστηκε."

Εγώ αυτούς να δεις, τους έχω χεσμένους παντόκορφα... Ο λογαριασμός που έκανα στο Blogger είναι για να γράφω τα δικά μου πράγματα, αυτά που με εκφράζουν. Αλλά βλέπω ότι γίνεται η αναμετάδοση της αναμετάδοσης και το copypaste χωρίς σύνδεσμο σε λογαριασμό Blogger. Εντάξει, άμα είναι έτσι για τις γαμημένες τις αναρτήσεις, τότε να αναμεταδώσω και εγώ κάτι για να γίνω γνωστός στο διαδίκτυο...

Εντάξει, επειδή αυτά τα Blog αναμεταδόσεων με εκνευρίζουν αφάνταστα και έχουν σχόλια μηδενικά, όπως ακριβώς και το δικό μου που τα γράφω όλα μόνος μου, εκτός από κάποιες σπουδαίες αναμεταδόσεις που κάνω πάντα με τον ακριβή σύνδεσμο του άρθρου...

Πάμε σ' ένα άλλο κουτσομπολίστικο blog, που είναι το freegossip.gr. Να κάτι τίτλοι παιδιά, με έμπνευση λέμε, όπως "Βανέσσα Αδαμοπούλου: Με τα ποτά στο τραπέζι η ετοιμόγεννη!!!" και "Τούμπανο η Σπυροπούλου με το μπλε μαγιό..."

Και μετά κείμενο από αυτό : "Επειδή με τις κοτσάνες που γράφουμε, χάνουμε και την ουσία. Τι  βλέπεις πρώτα κοιτάζοντας αυτή την φωτό;"

Ναι, όντως γράφετε κοτσάνες, μου αρέσουν οι άνθρωποι που το παραδέχονται, αλλά μετά δεν διορθώνουν τα λάθη τους...

Αυτά είχα να πω για κάποια blog που αντιγράφουν και νομίζουν ότι θα τα κοιτάξει ο κόσμος. Άντε γειά, προς το παρόν από εμένα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου